چگونه مرسدس بنز S جدید اطراف خود را درک می کند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392
بازدید : 1340
نویسنده : یه بنده خدا

 

 

نسخه جدید خودروی خوش ساخت مرسدی بنز کلاس S به راحتی یک انسان قابلیت درک محیط اطراف خود را دارد. سنسورهای سراسری موجود در بدنه این ماشین, قدرت تحلیل محیط را بسیار بالاتر می برند. این امکانات در مدل ۲۰۱۴ بسیار پیشرفته تر شده اند و الگوریتم های مناسبتری برای انجام اعمال خودکار در آن تعبیه شده است. دوربین های سراسری در بدنه, دریافت کننده ها, رادارها و سنسورهای اولتراسونیک همگی در کنار هم ترافیک را مانیتور می کنند, افراد پیاده را دنبال می کنند و حتی مراقب پشت سر شما هستند. در ادامه همه امکاناتی که کلاس زیبای S به کمک آن ها گاز می دهد, ترمز می کند, می چرخد, می ایستد و پارک می کند را بازگو می کنیم.

2014-Mercedes-Benz-S350-BlueTec-placement-626x382

 

 

 

سیستم کنترل کروز انطباقی به همراه دستیار فرمان - در اینحا مرسدس سیستم فرمان خود را به کنترل کروز خودرو متصل کرده است. موتور الکترونیکی فرمان مستقیما گشتاوری ایحاد می کنند تا مرکز خودرو را در مسیرهای صاف و پیچ های شدید کنترل کند. حتی اگر مسیر کاملا صاف باشد, خودرو به صورت کاملا خودکار با سرعتی کمتر از ۳۷ مایل در ساعت مسیر را ادامه می دهد.

چراغ های جلوی انطباقی – شاترهای موجود در LED چراغ ها طوری به پرتوها مسیر می دهند تا گوشه ها را روشن کند, عابران پیاده را نمایان سازد و راننده هایی که در نقطه کور جلو قرار دارند و یکباره ظاهر می شوند را به خوبی نشان دهد.

پارک خودکار – پارک خودکار کلاس S مرسدس به راننده کمک می کند تا بهتر خودرو را در جای مورد نظر پارک کند. با بدست گرفتن و کمک کردن در سیستم های فرمان و ترمز به صورت همزمان, عمل پارک کردن را بهبود می بخشد.

دید در شب – سرعت سنج خودرو به صورت اتوماتیک هنگام تشخیص عابر پیاده یا حیوانات در حال حرکت به حالت دید در شب تغییر می کند و اشیا را به صورت واضح و رنگی مشخص می کند.

دید از نگاه پرنده – چهار دوربین زاویه باز موجود در خودرو یک دید مناسب و کامل از خودرو را برای راننده نمایان می سازد. از این قابلیت در پارک کردن های پیچیده و حرکات سخت در حین رانندگی استفاده می شود.

تشحیص عابرین پیاده – با استفاده از دوربین های موجود و رادارهای خودرو, این سیستم می تواند مکان عابرین را تشخیص دهد و بفهمد که آیا برخوردی پیش می آید یا خیر. در صورت لزوم ترمزها را به صورت خودکار به کار می گیرد. این سیستم با سرعت های بیشتر از ۳۱ مایل در ساعت نیز به خوبی کار می کند.

اجتناب از برخورد – خورو به صورت اتوماتیک در صورت تشخیص برخورد, به راننده هشدار می دهد و ترمزها را دگیر می کند تا از سرعت خودرو بکاهد. همچنین در چهارراه ها و ترافیک های خیابان ها, این سیستم نیز وارد عمل می شود.

در ادامه می توانید عکس های مرسدس بنز کلاس S 2014 را مشاهده نمایید.

برگرفته از :http://www.pc-article.ir/?p=2469




:: موضوعات مرتبط: ***** علمی،فن آوری ***** , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful Say: He, Allah, is One Allah is He on Whom all depend He begets not, nor is He begotten And none is like Him

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 6225
بازدید کل : 554695
تعداد مطالب : 477
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

:: [<-PostId->] - [<-PostDate->] - <-PostTitle->

------------------------------------------------------ اوقات شرعی -------------------------------------------

------------------------------------ تاریخ روز ------------------------------------------------------ //Ashoora.ir|Hadith Beginsحدیث موضوعی ------------------------------------------------ مهدویت امام زمان (عج) -------------------------------------------------------------- سوره قرآن -------------------------------------- وصیت شهدا ------------------------------------------ آیه قرآن -------------------------------------- ---------------------------------------- پخش زنده حرم ---------------------------------------- جنگ دفاع مقدس ---------------------------------------------- ذکر روزهای هفته -------------------------------------
Up Page
”YSTC.ir” ------------------------------- ========================

RSS

Powered By
loxblog.Com